D-Day

12 april 2023 - Beverwijk, Nederland

Slecht geslapen vanacht. Je blijft toch denken en je afvragen of je alles wel mee hebt want nee....... niet alles is zomaar te koop. Vanmorgen hebben we Xun het nieuws gebracht. "VANDAAG GAAN WE OP VAKANTIE" concept van vakantie zal niet heel duidelijk zijn maar dat er iets leuks gaat gebeuren voelt hij wel.... sindsdien blijft hij net als de kat continue voor je voeten lopen, bang ws om vergeten te worden. Yu Lin vind het allemaal best, ze ziet wel... zolang ze boeken en haar rubikskubis heeft gaat het goed

20230412_120232

De bus was precies op tijd, fijn want wachten is niet mn sterkste kant. Aangekomen op Schiphol  liepen we naar de  Schiphol assistance balie. Dit hebben we aangevraagd zodat er iemand meeloopt die je langs de security loodst, Zo hoeven we minder lang te wachten.  Dachten we...... tip!!  een powerbank in de vorm van een Chinese poes doen alle alarmbellen rinkelen....   de koffer van yu lin werd uitvoerig gecheckt en ....uiteindelijk veilig bevonden.... nu even koffie, de Gate gaat 14.50 open. To be continued ....

1. Linda Vreeswijk:
    12 april 2023
    Het gaat lekker soepel dus! En die powerbank is natuurlijk wel gek 🤪 Een goede reis en veel succes en plezier gewenst. Leuk om mee te lezen 😊
  2. Linda Eyskoot:
    12 april 2023
    Fijne reis en natuurlijk hopen op een goede reactie van Xun!
  3. Jessica:
    Goede reis samen.
  4. Rina Koopman:
    Veilige vlucht!
  5. Dave:
    12 april 2023
    Fijne vakantie met het gezin.
    En opa .
    Gr Dave en marjo.
  6. Nandi:
    12 april 2023
    Goeie reis en geniet van het mooie weer en de dolfijnen. We vinden het leuk om mee te lezen van dit mooie avontuur. Ook voor Kees fijne vakantie 🙏🥰☀️☀️
  7. Sophia Van leeuwen:
    12 april 2023
    Heel veel plezier met zijn allen.
  8. Carla Admiraal:
    12 april 2023
    Lieve schatten, het avontuur is begonnen. Ik wens jullie allemaal een fantastische reis toe. Heel bijzonder! Geniet van alles wat er op hoe pad komt en vooral van elkaar. Veel liefs en een dikke knuffel xx