Aankomst

13 april 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

We zijn om 19.20 geland, (1.20) Nederlandse tijd. De reis duurde 9.35 uur totaal maar 4 uur voor de landing begon de hel!  Xun begon steeds bozer te worden.... niet gewoon boos maar demonisch, beetje Excorcist style en Yu lin moest het ontgelden. Gelukkig zat ik er tussen maar het was niet leuk! , ook niet omdat je er niets mee kan. Je kan niet even een goed gesprek gaan houden ofzo en zeggen dat een holistische aanpak in deze beter is.....   de tranen stonden nader dan het lachen.....  en we moesten nog 4 uur. Het mannetje kan zich gewoon niet overgeven aan de slaap.  Met wat "hulp"  is hij uiteindelijk wat rustiger  gaan  worden tot....

20230412_230445

20230412_232518

Hij heeft tot we uit het vliegtuig mochten geslapen....  de taxi was iets later maar. Wat een ontvangst weer.... cocosnoten en weer een mooi naambordje.

20230412_223304

morgen de foto's van de accomodatie. We zijn hier 4 dagen daarna gaan we groter wonen, maar de slaapkamers hier hadden een persoonlijke touch. Aan alles is gedacht.

20230412_223231

Z20230412_223248

We gaan nu lekker slapen, zal een kort nachtje worden vrees ik

Weltrusten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Helen:
    13 april 2023
    Jeetje jongens wat een vlucht was dat voor jullie allemaal hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen in het hotel. Morgen weer een nieuwe dag 👍🏻
  2. Sandra:
    13 april 2023
    Hoi hoi, veel plezier en genieten daar . Fijn dat jullie er zijn.
  3. Yolanda Linden:
    13 april 2023
    Oh wat een spanning voor jullie mannetje!! Hoop dat er een beetje goed geslapen is. 😘😘😘
  4. Sophia van Leeuwen:
    13 april 2023
    Fijn dat Xun toch nog heeft kunnen slapen. jullie zullen allemaal wel gesloopt zijn, Morgen betere dag. Groetjes
  5. Jessica:
    13 april 2023
    Poeh. Niet grappig. Maar wat een mooi welkom. Dat maakt weer veel goed denk ik. Hopelijk fijne dagen.
  6. Marja:
    13 april 2023
    Tjonge..... heftige trip! Maar goed, jullie zijn er, en het ziet er veelbelovend uit. Maak er wat moois van daar, xxx
  7. Nelly de Heer-Koper:
    Dat is geen leuk begin.
    Hopelijk vanaf nu crescendo.
  8. Ellen:
    13 april 2023
    Een voor jullie misschien moeilijke start maar zal nu alleen maar mooier gaan worden!
    Vanaf nu gunnen Karl en ik jullie vooral mooie herinneringen toe! 🥰
  9. Elles Smit:
    15 april 2023
    Gelukkig heeft hij toch nog geslapen op naar mooie resultaten
  10. Dolphins4Teun:
    15 april 2023
    Wat heftig voor jullie als je dan geen kant op kant, gelukkig nu lekker genieten.